Διδάσκοντες Φροντιστηρίων

Γνώρισε από κοντά το φροντιστήριό σου και τους καθηγητές σου:

Δαρδαμάνης

Ιωάννης Δαρδαμάνης

Μαθηματικά

Τα Φροντιστήρια Δυναμικό στα Ιωάννινα 38 χρόνια τώρα προετοιμάζει μαθητές Λυκείου για την εισαγωγή τους στα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι. Με έμπειρους και καταξιωμένους καθηγητές που ακολουθούν ένα σωστά οργανωμένο πρόγραμμα σπουδών παρέχει στους μαθητές τα απαραίτητα εφόδια για την επιτυχία τους.

Σπυρέλη

Πανωραία Σπυρέλη

Φυσική - Χημεία

Τα Φροντιστήρια Δυναμικό στα Ιωάννινα 38 χρόνια τώρα προετοιμάζει μαθητές Λυκείου για την εισαγωγή τους στα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι. Με έμπειρους και καταξιωμένους καθηγητές που ακολουθούν ένα σωστά οργανωμένο πρόγραμμα σπουδών παρέχει στους μαθητές τα απαραίτητα εφόδια για την επιτυχία τους.

Κόκκαλη

Μαίρη Κόκκαλη

Φιλολογικά

Τα Φροντιστήρια Δυναμικό στα Ιωάννινα 38 χρόνια τώρα προετοιμάζει μαθητές Λυκείου για την εισαγωγή τους στα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι. Με έμπειρους και καταξιωμένους καθηγητές που ακολουθούν ένα σωστά οργανωμένο πρόγραμμα σπουδών παρέχει στους μαθητές τα απαραίτητα εφόδια για την επιτυχία τους.

Οβρένοβιτς

Γεωργία Οβρένοβιτς

Φιλολογικά

Τα Φροντιστήρια Δυναμικό στα Ιωάννινα 38 χρόνια τώρα προετοιμάζει μαθητές Λυκείου για την εισαγωγή τους στα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι. Με έμπειρους και καταξιωμένους καθηγητές που ακολουθούν ένα σωστά οργανωμένο πρόγραμμα σπουδών παρέχει στους μαθητές τα απαραίτητα εφόδια για την επιτυχία τους.

Πολυχρονόπουλος

Βασίλης Πολυχρονόπουλος

Φιλολογικά

Ονομάζομαι Βασίλης Πολυχρονόπουλος και είμαι Φιλόλογος, απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας και Διδάκτορας του Τμήματος Νεοελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Κάθε φορά που οι μαθητές μου με ρωτούν ποια Πανεπιστημιακή Σχολή να επιλέξουν, έρχεται στο μυαλό μου η περίοδος που εγώ βρισκόμουν στη θέση τους λίγο πριν τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Τότε που το αναπάντητο ερώτημα κάποιων συμμαθητών μου αποτελούσε απόλυτη βεβαιότητα για μένα. Το τι ήθελα να κάνω στο υπόλοιπο της ζωής μου το βίωνα κάθε φορά που είχα «Άγνωστο Κείμενο» με τον κ. Θεοδωρίδη. Ο καθηγητής μου δε μου δίδαξε μόνο Αρχαία, αλλά μου έδειξε ποιον δρόμο έπρεπε να ακολουθήσω και – πολύ περισσότερο – με ποιον τρόπο. Από τότε γεννήθηκε μέσα μου ο έρωτας για τη Φιλολογία και τη διδασκαλία.

Δείτε περισσότερα

Ποτέ δε θεώρησα τη Φιλολογία επάγγελμα. Ποτέ δε χρησιμοποίησα τη φράση «πηγαίνω στη δουλειά» ξεκινώντας για το μάθημα. Οι λέξεις «επάγγελμα», «δουλειά» μοιάζουν άψυχες και «πεζές», όταν χαρακτηρίζουν αυτό που εμείς που αγαπάμε τη διδασκαλία έχουμε στο μυαλό μας ως «εκπαίδευση». Στην πραγματικότητα είναι ένας έρωτας πνευματικός, ένα λειτούργημα.

Από την άλλη πλευρά υπάρχει και ο ξεκάθαρος στόχος, που δεν είναι άλλος από το μαθητή. Η καθημερινή προσπάθεια να τον βοηθήσουμε να κάνει έστω κι ένα μικρό βήμα προόδου. Να πλησιάσει λίγο περισσότερο το όνειρό του. Στο σημείο αυτό, ο έρωτας για τη διδασκαλία μετατρέπεται σε οργάνωση, μεθοδικότητα και δουλειά. Ένας δρόμος με ανηφοριές που, όμως, οι μαθητές καταλαβαίνουν πάντα πως γίνεται για το δικό τους καλό. Πως είναι ο μόνος τρόπος όχι μόνο για να πλησιάσουν τη δική τους Ιθάκη αλλά και για να αποκτήσει ουσιαστικό περιεχόμενο το ταξίδι τους προς αυτήν.

Η ικανοποίηση για εμάς δεν είναι μόνο η αναγνώριση, όταν πια βρίσκονται οι μαθητές μας στο Πανεπιστήμιο, του πόσο τους βοήθησε κι εκεί η δουλειά που κάναμε μαζί. Δεν είναι μόνο το πλατύ χαμόγελο των παιδιών μετά τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Δεν είναι μόνο η αυτοπεποίθησή τους, όταν έχουν πετύχει το στόχο τους στο σχολείο. Είναι και η περηφάνιά τους, όταν συνειδητοποιούν πως, ενώ πίστευαν ότι δεν μπορούν, έκαναν το πρώτο δειλό βήμα μπροστά και θα κάνουν πολύ περισσότερα στη συνέχεια. Είναι, τέλος – αλλά ίσως το πιο σημαντικό – ότι βάλαμε ένα λιθαράκι στο να μάθουν να παλεύουν και με την ψυχή και με το μυαλό τους για τους στόχους και τις αξίες που επιθυμούν να κατακτήσουν. Και τούτο το τελευταίο δεν είναι μάθημα Φιλολογίας, είναι μάθημα ζωής.

Αθανασοπούλου

Αγγελική Αθανασοπούλου

Πληροφορική

Ονομάζομαι Αγγελική Αθανασοπούλου και είμαι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζομαι στο χώρο της εκπαίδευσης τα τελευταία εννέα χρόνια και έχω διαπιστώσει ότι τα πράγματα στο περιβάλλον της εκπαίδευσης έχουν αλλάξει ριζικά από την εποχή που ήμουν μαθήτρια. Το γεγονός αυτό οφείλεται στις ψηφιακές τεχνολογίες που κάνουν δυνατή μια μαθησιακή επανάσταση στην εκπαίδευση. Αυτές οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν όχι μόνο πως τα παιδιά μαθαίνουν αλλά και το τι μαθαίνουν.

Έχω αναρωτηθεί, λοιπόν, σήμερα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης της γνώσης και της κοινωνίας της πληροφορίας ποιος θα πρέπει να είναι ο ιδανικός δάσκαλος. Την απάντηση την πήρα σε ένα βιβλίο του Νίκου Καζαντζάκη, η οποία είναι η εξής: « Ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντάς τον να φτιάξει δικές του γέφυρες».

Μούρτζης

Νίκος Μούρτζης

Μαθηματικά

Τα Φροντιστήρια Δυναμικό στα Ιωάννινα 38 χρόνια τώρα προετοιμάζει μαθητές Λυκείου για την εισαγωγή τους στα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι. Με έμπειρους και καταξιωμένους καθηγητές που ακολουθούν ένα σωστά οργανωμένο πρόγραμμα σπουδών παρέχει στους μαθητές τα απαραίτητα εφόδια για την επιτυχία τους.

Μπάκα

Κατερίνα Μπάκα

Μαθηματικά

Ονομάζομαι Κατερίνα Μπάκα και είμαι Μαθηματικός, απόφοιτος του πανεπιστημίου Ιωαννίνων, τμήμα θετικών επιστημών. Διδάσκω χρόνια μαθηματικά και από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα που θέτουν οι μαθητές στους καθηγητές τους είναι «Γιατί μαθαίνουμε Μαθηματικά;» και «Πού θα μας χρησιμεύσουν;» Οι απαντήσεις που δίνονται συνήθως είναι «Επειδή είναι χρήσιμα» και «Σε όλους τους τομείς της ζωής», αντίστοιχα.

Ο Πλάτωνας έλεγε «Μηδείς αγεωμέτρητος εισίτω μοι την θύρα», ο οποίος προφανώς δεν εννοούσε ότι . . . «απαγορεύει την είσοδο σ΄ όποιον δεν ξέρει γεωμετρία», αλλά ότι απαιτεί απ΄ τους συνομιλητές του.... να έχουν αναλυτικό και επαγωγικό τρόπο σκέψης, αυστηρότητα στην κρίση του και στην διατύπωση συμπερασμάτων, απόλυτη ακρίβεια και σιγουριά στην επιλογή της αλήθειας απ΄ το ψέμα, του σωστού απ΄ το λάθος.

Γάλλου

Δήμητρα Γάλλου

Φιλολογικά

Η εκπαίδευση είναι το πιο δυνατό όπλο με το οποίο μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, είναι το μέσο που παράγει όλα τα αγαθά και καθορίζει το μέλλον της αυριανής κοινωνίας.

Λαδιάς

Γεώργιος Λαδιάς

Φιλολογικά

Ο Αριστοτέλης ρωτήθηκε σε τι διαφέρουν οι μορφωμένοι από τους αμόρφωτους και εκείνος απάντησε « σε ό,τι και οι ζωντανοί από τους πεθαμένους».

Όσοι παραμελούν την μόρφωσή τους, ξεχνούν ότι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην σκέπτονται ορθά. Επειδή η παιδεία είναι το μονο αναφαίρετο απόκτημα μας, τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται …

Όπως το έδαφος, όσο και αν είναι γόνιμο, αδυνατεί να παράγει κάτι δίχως καλλιέργεια, έτσι και ο νους του ανθρώπου: δίχως την εκπαίδευση αδυνατεί να δώσει τους αναμενόμενους καρπούς. Μια επένδυση στη μόρφωση αποδίδει τον καλύτερο τόκο, γιατί η εκπαίδευση και η μόρφωση, σε κάθε περίπτωση, λειτουργούν ανταποδοτικά…

Τόλη

Λουκία Τόλη

Μαθηματικά

Ονομάζομαι Τόλη Λουκία, είμαι απόφοιτη του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και εργάζομαι ως καθηγήτρια μαθηματικών από το 2006. 

Θεωρώ ότι η ομορφιά της συγκεκριμένης επιστήμης έγκειται στο γεγονός πως τα πάντα γύρω μας " κρύβουν" μέσα τους μαθηματικά! Όλα πάνω στη γη, από τα φυτά μέχρι το ίδιο το ανθρώπινο σώμα, αναπτύσσονται βάσει μιας αναλογίας (χρυσή τομή φ=1,618). Ωστόσο το μάθημα των μαθηματικών δεν είναι πάντα το ίδιο όμορφο στα μάτια των παιδιών. Δουλειά μας είναι να τα κάνουμε να αγαπήσουν το συγκεκριμένο μάθημα κι όχι να τους προσφέρουμε απλά στείρα γνώση.

Άλλωστε όπως έγραψε και ο Albert Einstein: "Είναι θαύμα που η φαντασία των μαθητών επιβιώνει από τα κλισέ της επίσημης εκπαίδευσης".

Λισγάρας

Χρήστος Λισγάρας

Οικονομικά

Βιτουλαδίτη

Κατερίνα Βιτουλαδίτη

Χημεία

"Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει, αλλά μια φωτιά που πρέπει να ανάψει." Πλούταρχος 

Και ο δικός μου ρόλος ως εκπαιδευτικός σκέφτηκα; Ίδιος με το ρόλο μου ως άνθρωπος. Να ανάψω την πρώτη σπίθα! 

Να δω στα μάτια των νέων, των μαθητών μου τη χαρά της γνώσης, όταν κατανοούν τα ''μυστικά'' του σύμπαντος. Να δω στα μάτια τους τη λαχτάρα να μάθουν για τη φύση, για την τέχνη, για τον άνθρωπο, για τον ίδιο τους τον εαυτό. Να δω στα μάτια τους την ικανοποίηση της σωστής ανάλυσης σε μια ερώτηση κρίσεως. Να δω στα μάτια τους να ανάβει η φλόγα. 

Η γνώση, η παιδεία, η καλλιέργεια είναι τα πιο ισχυρά όπλα που διαθέτει ο άνθρωπος, όπλα πολύτιμα, που κανείς δεν μπορεί να αφοπλίσει. Όλα αυτά τα χρόνια προσπαθώ να ανάψω μερικές τέτοιες σπίθες, σε ένα κόσμο που δυστυχώς απαιτεί τα μυαλά κενά και ρηχά δοχεία. 

Μαρτίνη

Κατερίνα Μαρτίνη

Φυσικός

Δώσε στον εαυτό σου την ευκαιρία να σταθείς τυχερός. Όταν είσαι προετοιμασμένος καλά, έχεις τη δυνατότητα να αναγνωρίσεις την ευκαιρία μόλις παρουσιαστεί και να την αξιοποιήσεις. "Ρώτησαν κάποτε τον Αϊνστάιν πώς κατάφερε να γίνει τόσο έξυπνος. Εκείνος απάντησε: 10% ιδιοφυΐα, 90% ιδρώτας! Χωρίς πολύ δουλειά δύσκολα στέκεσαι τυχερός".

Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στον Σταμάτη Κριμιζή, κορυφαίο Έλληνα Αστροφυσικό κι απαντά ξεκάθαρα στο αιώνιο ερώτημα των μαθητών..."Γιατί να διαβάσω;"

Μαρτίνη Κατερίνα

Φυσικός,MSc Νέες Τεχνολογίες και Έρευνα στη Διδακτική της Φυσικής